HTML

glutén? kizárt dolog...

Gluténmentes receptek, hírek a Zala megyei egyesület életéből, ötletek, érdekességek lisztérzékenyeknek...

Rovatok

Friss topikok

Facebook

Hihetetlen, de igaz

2009.09.19. 17:17 nukuliszt

 A ZTE KK jótékonysági mérkőzésén történt...

Egyesületünk lelkes tagjainak köszönhetően, magunk készítette gluténmentes sütivel ajándékoztuk meg a csapatok játékosait.

Játék közben lesérült a szolnoki női csapat egyik játékosa. Amikor véget ért a meccs, a csapatkapitányuk odajött hozzám és megkérdezte:

- Ezek a sütik gluténmentesek?

- Igen, miért? - feleltem

- Mert az egyik csapattársunk lisztérzékeny.

- Ki az?

- Aki lesérűlt.

Odamentem a kislányhoz és mielött bármit kérdeztem volna, már mondta is:

- Csókolom, igen én lisztérzékeny vagyok.

- Várj egy kicsit, mindjárt jövök!

 Összeszedtem egy pár darab sütit, és átnyújtottam, mondván ezt nyugodtan megeheti.

- Ez mind az enyém? Már érdemes volt eljönnöm és már az sem bánt, hogy lesérültem. - mondta

 

Miért írtam ezt le?

Azért, mert itt a példa,  lisztérzékenyként is lehet valaki élsportoló, mert ilyen sokan vagyunk, akik ezzel a "betegséggel" kénytelenek élni.

Gondold végig, mekkora az esélye annak, hogy pont egy olyan rendezvényen történjen mindez, ahol arra gyűjtünk, hogy ezt a betegséget szűrni tudjuk!

Köszönjük ZTE KK minden dolgozójának, a csapatok játékosainak, hogy programunk sikeres megvalósításához hozzájárultak!

Külön köszönjük azt a közvetlen, barátságos fogadtatást amiben részesítettek bennünket!!!

Munkájukhoz nagyon sok sikert, a csapatoknak győzelmeket, és jó egészséget kívánunk!!

 

A Lisztérzékenyek Zala Megyei Egyesületének tagjai

 

Csákvári Márta

Szólj hozzá!

Címkék: kosárlabda szűrés

A bejegyzés trackback címe:

https://nukuliszt.blog.hu/api/trackback/id/tr771392960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása